Frukost

Sitter just nu och äter frukost. Det är min vanliga härliga grötfrukost. Älskar när jag får till mina älskade frukost rutiner. Det blir inte samma sak när man jobbar. Men när man är hemma och kan göra frukosten med lite omsorg. Ja det tycker jag om. 

Men jag började min morgon med att ge mig ut och springa en runda i skogen på ca 12km. Det va härligt. Det va en riktigt bra start på min dag. Men benen kändes lite trötta och det är kanske inte så konstigt för jag har kört mycket ut av både front squat och utfall för att sen avsluta fredagen med marklyft. Men veckan har rullat på. Det har vart mycket jobb, mycket träning både på gymet och ute i löparspåret. Både skogen och på asfalt. För ja det börjat ju att bli mörkare och mörkare. Så det är färdigsprunget i skogen efter jobbet känns extremt tråkigt. Men jag får njuta desto mer dom få gånger som jag kommer att kunna springa i skogen. 

Men snart blir det till att åka till jobbet och kriga för att sen åka hem till mig snabbt som blixten byta om för att sen åka vidare ner till nynäs. För att ha kräftskiva. Det ska bli så trevligt och så kul. Jag kommer att ta det lugnt eftersom jag ska jobba dagen efter. Men ja det va typ den här helgen som vi båda skulle kunna på eller typ så skulle det få bli i typ november. Och det kändes kanske lite väl sent. 

Men ja jag har fixat efterätt. Det blev en Annas special kladdkaka med smält marabou choklad på. Mums. Sen blev jag även ansvarig för att ordna snapsvisor. Jag hade ett liggandes hemma så det va lätt fixat. Bara att kopiera upp en och sen klippa och häfta. Sen blev jag även ansvarig för att fixa hattar. Och ja jag är ju granne med partyland så det va inte så svårt för mig. Men hehe det va ju aldrig nån som sa hur dom skulle se ut ;). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0