Tant träff

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att klockan bli typ fem i fyra. För då ska jag börja och gå till tåget för att åka mer till Ösmo för att träffa mina älskade tanter. Hehe vi ska nämligen ha tant träff idag. Det betyder att vi ska äta gott och prata en massa om typ allt. Såå trevligt. Men jag har vart ledig idag eller är ledig i dag och det är ju bara sååå skönt. Jag började morgonen på gymmet med att köra en jäkla massa utfall med skivstång sen körde jag raka marklyft, chins både utan och sen med gummiband. Haha ja för dom få som jag klarar utan är bara en pentate. Då gör jag en och sen måste jag vila för att sen göra en igen. Så tungt och jag känner mig bara såå svag. Sen körde jag lite olika axelövningar och sen bänkpress. Min andra svaga sida. Haha det jag avslutar på och knappt får upp stången tillbaka på. Ja det börjar andra på. Man kan väll säga som så att hela min överkropp är sjukt svag. Jag är mycket starkare i benen än vad jag är i hela överkroppen och speciellt framsida överkropp. Haha hela den är bara ett stort skämt. 

Sen blev det att gå hem och äta lite ta det lite lugnt kolla på Nyhetsmorgon och för att sen ge mig ut och springa en runda i skogen. Det va bara en sån härlig känsla att äntligen få springa i min älskade skog. Efter dager med asfalt så har jag verkligen saknat min skog. Hur ska jag överleva hösten och vintern utan min skog. Men känslan i benen va inte lika härlig. Jag va ganska så trött i benen men sprang ändå på en bra tid. Så det kändes ändå kul. Jag tror på idén att det ibland är bra att springa men en lite halv trött kropp. För att om man alltid ska bara pigg och fräsch när man tränat ja då blir det inte många pass inte. Nej det är bra och utmana kroppen lite. Men ja det va bara sådär jobbigt härligt att springa i skogen. Det fick bli en runda på ca 17 km så ja kanske inte konstigt att benen va lite trött ;). Hehe men ja nu blir det inte så mycket mer träning för kroppen i alla fall mer för hälsan. 

Asså jag följer Kolmårdens djurpark på Instagram. Jag är typ kär i en tapir som heter Jonas. Åååå han är ju bara såååå söt. Så ja här lite bilder på Jonas. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0