Träning

Det har blivit en del träning både idag och hela veckan. Jag har kört mycket front squat, utfall och lite olika core, rygg och axel övningar. Jag försöker att träna både stora och små muskelgrupper. Men jag tycker att det är absolut roligast att träna stora muskelgrupper så som front squat, utfall och marklyft. Har även kört en del pull ups och chins. Men Gud det va ett tag sen som jag körde det och ja det märks. Haha fy fan va tungt det va och vad svag jag kände mig. 

Men idag blev det att börja med att köra militärpress och då tog jag hjälp ut av benen. Så man har en skivstång och så går jag ner i ett halvt benböj och sen med hjälp ut av benen och höften så pressar jag upp stången ovanför huvudet. Efter det blev det marklyft. Kände att jag hade en bra teknik och det känns redan. Haha jag har redan träningsvärk. Typ överallt. Men jag kände mig stark och jag känner att det går framåt. Eller ja inte bakåt i alla fall. 

Sen körde jag lite olika rygg övningar och avslutade med att köra lite mage och core. Sen blev det att åka till jobbet och kriga. Efter jobbet så höll jag på att somna på bussen. Men vaknade till liv igen och klev av på min hållplats. Jag lyckades på nått mirakulöst sätt. Ta mig samman puscha och tagga mig själv för att ge mig ut och springa en runda. Det blev 1 mil på asfalt. Jag va ju trött men samtidigt så vet jag att jag bli så mycket piggare bara jag kommer ut och får andas lite frisk luft. 

Men nu när jag sitter här i soffan så känner jag mig mest bara jätte jätte trött. I morgon är jag ledig i alla fall och det ska bara bli sååå skönt. Men nu ska jag snart gå och lägga mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0