Dipp

Jag har haft lite som en dipp i min träning efter maran. Det är lite som att först så va jag trött och sen gick typ luften lite ur mig. Jag fick ont i ett knä. Samma som jag hade ont i innan. Och ja efter va det inte bättre. Känns typ bara när jag springer och ibland när jag går. Men ha så träningen har vart lite si och så. Jag har tränat men inte lika mycket och inte så som jag vill. 

Men den här veckan har vart sååå mycket bättre. Jag har kommit igång med träningen igen och har både tränat på gymmet och gått promenixer. Har tagit det lugnt med löpningen och det tror jag är bra för mitt knä. Har fokuserat mer på gymträningen att komma tillbaka och på att få känna mig stark igen. Så det känns väldigt bra. Idag så har jag vart ledig och det har ju bara vart sååå skönt. Jag började dagen på gymmet. Blev att köra fokus på frontsquat och raka marklyft blandat med lite annat. 

Sen har det bara regnat och vart sååå tråkigt väder. Så har vart hemma fixat och städat och gjort sånt tråkigt. Men så bestämde jag mig för att damma av dom där gamla spinningskorna. Gud jag vet inte när jag körde ett spinningpass senast men det kändes som hundra år sen. Fy fan va jobbigt det va. Jag trodde stt jag skulle dö. Svetten sprutade lika mycket som mjölksyran sprutade i mina lår. Det va tur att mina skor satt fast i cykeln för annars så hade jag säkert ramlat av cyklen. Men det va kul. Men sjukt jobbigt.  

Men nu blir det bara att dö i soffan har ätit middag som bestod ut av halloumi stroganoff så gott. Känner mig gansk så trött. Tänkte att jag skulle försöka ge mig ut och springa i morgon och se hur det känns. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0