En vecka kvar

Om en vecka så har jag sprungit mitt marathon. Jag hoppas att jag vid denna tidpunkt då sitter i soffan har ätit frukost och känner mig bara sådär nöjd och stolt över mig själv. Jag hoppas på bra väder, bra känsla i kroppen , en rolig upplevelse och att kroppen känns bra hela loppet. För dagen efter kan den nog kännas lite stel. Så då blir det bara att gå ut och gå en promenix för att mjuka upp och bli varm i kroppen. Men ingen löpning. Ska bli skönt när det är över. Men samtidigt lite tråkigt för nu har jag ju hela tiden haft ett mål med min träning. Men jag får köra halvmaran i september så att jag ska ha ett mål med min träning fram till det. Sen blir det att gå in i gymmet igen bygga muskler och bli en gymråtta igen. Men löpningen kommer jag alltid att fortsätta med men kanske trappa ner lite när sommaren är över och hösten har Sverige i sitt järngrepp med regn och rusk. 

Men först fokus marathon och vafan jag ska ha på mig. Jag vill ju vara snygg samtidigt som jag vill ha dom perfekta löparkläderna utan skavsår och röda utslag på utsatta ställen. Men en vecka kvar. En vecka kvar av konstant oro för att bli sjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0