Springa

Springa springa. Det känns lite som att det är det enda som jag gör just nu. Men jag gillar ju det. Ja men det blir ändå rätt tufft för kroppen att gå från löpning två gånger i veckan till nu fyra fem gånger i veckan. Och nu är passen mer fokuserade och jag har mer än plan med min löpning. Jag har ett intervallpass i veckan. Och minst ett långpass helst två. Och ett långpass kan vara allt från 15 km och längre. Sen kör jag ett lite kortare pass på under en mil eller kortare. Men det är ju samtidigt kul att ha ett mål med min träning. 

Jag har även börjat att springa i både min skog och i Tyresta by. Sååå mysigt och så roligt. Det är ju bara så mycket roligare att springa i skogen än att springa asfalt. 

Men jag känner mig ju samtididgt så klart lite små sliten i kroppen. Men det är ju så det är. Ska man klara av att springa ett marathon så måste man ju träna inför det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0